| Jméno:        | Jiří |  | 
Moje kariera:
S motorkami  jsem začínal v roce 1978 na doma upravené JAWA 50 pionýr, poté na tu dobu  zázrak vědy a techniky JAWA 90 CROSS. Jelikož se ve mně projevily sklony  k soutěživosti, přihlásil jsem se v roce 1983 do ZO SVAZARMU 1.  městská Jihlava a chtěl jsem závodit.
 na doma upravené JAWA 50 pionýr, poté na tu dobu  zázrak vědy a techniky JAWA 90 CROSS. Jelikož se ve mně projevily sklony  k soutěživosti, přihlásil jsem se v roce 1983 do ZO SVAZARMU 1.  městská Jihlava a chtěl jsem závodit.
  V roce  1984 první závodní sezona v terénních soutěžích motocyklů ENDURO na  motocyklu SIMSON 50 a celkové druhé místo v jihomoravském kraji . Pro  sezonu 1985 druhá výkonnostní třída,   motocykl  JAWA TATRAN 80 ccm, což  byl tovární speciál připravený pro reprezentaci na šestidenní motocyklovou  soutěž,. na kterém jsem v sezoně dokázal dojet do cíle všechny soutěže a bylo  s toho celkové čtvrté místo v přeboru české republiky. To znamenalo  první výkonnostní třídu  a postup do  vysněného Mistrovství Československé socialistické republiky mezi naší elitu a  reprezentaci. Rok 1986 mistrovství ČSSR, mototocykl JAWA TATRAN 125, celkové  páté místo.
 a celkové druhé místo v jihomoravském kraji . Pro  sezonu 1985 druhá výkonnostní třída,   motocykl  JAWA TATRAN 80 ccm, což  byl tovární speciál připravený pro reprezentaci na šestidenní motocyklovou  soutěž,. na kterém jsem v sezoně dokázal dojet do cíle všechny soutěže a bylo  s toho celkové čtvrté místo v přeboru české republiky. To znamenalo  první výkonnostní třídu  a postup do  vysněného Mistrovství Československé socialistické republiky mezi naší elitu a  reprezentaci. Rok 1986 mistrovství ČSSR, mototocykl JAWA TATRAN 125, celkové  páté místo.  Nejraději vzpomínám na slovenské soutěže,v Považskej, Brezovej  pod Bradlom, kde mě opravdu stovky slovenských fanoušků vynášeli i s  ,,TATRANKOU“ do kopců a tahali z bažin. Dodnes má tato slovenská motorka  můj veliký obdiv. V sezoně 1987 velký mistrák a třída 250 ccm, motocykl  JAWA 250 (tramvaj). Jelikož jsem v roce 1987 nastoupil po maturitě do  časově náročného zaměstnání, takže jsem  netrénoval, tomu odpovídali i  výsledky z velice náročných soutěží Českoskoslovenského šampionátu a celkové  14 místo.
 Nejraději vzpomínám na slovenské soutěže,v Považskej, Brezovej  pod Bradlom, kde mě opravdu stovky slovenských fanoušků vynášeli i s  ,,TATRANKOU“ do kopců a tahali z bažin. Dodnes má tato slovenská motorka  můj veliký obdiv. V sezoně 1987 velký mistrák a třída 250 ccm, motocykl  JAWA 250 (tramvaj). Jelikož jsem v roce 1987 nastoupil po maturitě do  časově náročného zaměstnání, takže jsem  netrénoval, tomu odpovídali i  výsledky z velice náročných soutěží Českoskoslovenského šampionátu a celkové  14 místo. 
  Další  kapitolou byl nástup na podzim 1987 na  ZVS do Benešova u Prahy. Dva roky jako  ,,motospojka“. V září 1989 civil a než jsem se stačil s té vojny vzpamatovat,  tak tady byla ,,sametová“ revoluce a úplně nové možnosti.   Na jaře 1990 nastali samozřejmě i v Československém  Enduru obrovské změny, stali se dostupnější zahraniční motocykly  ale hlavně se  změnili vlastnické vztahy pozemků a najednou byl problém Enduro soutěž  zorganizovat a najednou nebylo kde závodit. V témže roce se klasické  soutěže začali nahrazovat závody tipu CROSS-COUNTRY. V roce 1991 JAWA 125  RS, pouze tři odjeté závody a nevalný konec mé závodnické kariery,
 ale hlavně se  změnili vlastnické vztahy pozemků a najednou byl problém Enduro soutěž  zorganizovat a najednou nebylo kde závodit. V témže roce se klasické  soutěže začali nahrazovat závody tipu CROSS-COUNTRY. V roce 1991 JAWA 125  RS, pouze tři odjeté závody a nevalný konec mé závodnické kariery,  
  V roce  2004 se ve mně opět probouzí ta ona vášeň s někým soupeřit. V zimě  2004/2005 začínám tvrdou zimní přípravu a po 15 letech a ve svých 37 letech kupuji  ostrý motocykl  YAMAHA  WR 450,  žádám o licenci a jedu v tom  znovu.  Celkem se mě v sezoně 2005  daří a je z toho celkové 3. místo  SKANSKA  CROSS-COUNTRY  P ČR   450 4T. 
  Na  sezonu 2006 kupuji motocykl YAMAHA YZ 450 F a jedu celý seriál mezinárodního  mistrovství české republiky v CROSS-COUNTRY P-ČR  E2 , celou sezonu se držím na průběžném  třetím místě, po smůle v posledním závodě sezony se propadám až na celkové  4. místo. V tomto roce také společně s Mírou Culkou a Fandou Brožem  zakládáme klub Moto Racing Polná. Daří se nám díky novým sponzorům zajistit  dostatek finančních prostředků a začínáme se intenzivně věnovat výchově  několika mladých nadějných jezdců.  
  V roce  2007 dostává český šampionát ENDURA nového promotéra což přináší mnoho změn.  CROSS-COUNTRY jednotlivců je nahrazeno závody dvoučlenných družstev.
Šampionát  třídy E2  jedu na motocyklu YAMAHA WR 450  F, společně s Mírou Culkou. Díky   vyrovnanosti naší dvojice obsazujeme celkové druhé místo. V této  sezoně jedu také klasické ENDURO, sestávající z osmi dvoudenních soutěží  v České republice i mimo ni. V průběhu sezony se pohybuji okolo 4.  místa, absencí v posledních dvou soutěžích padám na celkové sedmé místo  v kategorii E2.  Na sezonu 2008  dostávám nabídku od dovozce italských závodních motocyklů značky FANTIC MOTOR ,  neváhám a jedu šampionát ENDURO v nejslabší třídě do 70 ccm na motocyklu  téže značky. CROSS COUNTRY dvoučlenných družstev jedu opět s Mirkem Culkou  v kategorii XC 3 na motocyklu YAMAHA YZ 250 F a snažím se, stejně jako  před třiceti lety,  ukazovat soupeřům  záda.